W dniu 6 maja 2019 r. ruszyła III edycja KONKURSU „LEADERS IN UNIVERSITY MANAGEMENT – LUMEN 2019” organizowana przez firmę PCG Academia przy wsparciu Fundacji Rektorów Polskich.

Celem Konkursu jest wyróżnienie osób lub zespołów odpowiedzialnych za realizację projektów w trzech obszarach efektywnego zarządzania uczelnią, zwanych Kategoriami:

  • Rozwój: Realizacja projektów i przedsięwzięć w ramach strategicznego rozwoju uczelni;
  • Zarządzanie: Innowacyjne metody zarządzania w obszarach kształcenia, badań naukowych i organizacji uczelni;
  • Współpraca: Kształtowanie relacji z interesariuszami uczelni: studentami, pracodawcami, partnerami naukowymi, społecznością lokalną.

Decyzją Kapituły, w ramach Konkursu mogą być zgłoszone innowacyjne rozwiązania organizacyjno-zarządcze zawarte w projektach statutów Uczelni przygotowywanych w związku z wejściem w życie Ustawy 2.0.

Zgłoszenia do Konkursu LUMEN 2019 są przyjmowane do dnia 10 lipca br. na stronie internetowej Konkursu http://www.lumen.edu.pl/konkurs/

Wszystkie informacje i materiały niezbędne do zgłaszania wniosków o Nagrody LUMEN w poszczególnych kategoriach konkursowych, a w tym regulamin Konkursu i Formularz Zgłoszeniowy są dostępne na witrynie Konkursu: http://lumen.edu.pl/konkurs/.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Projektu LUMEN pod: numerem telefonu (22) 53 53 712 lub adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.